? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.5 (13 Ratings)??3 Grabs Today. 18189 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Unreachable Star? ????? ?? ???Rating: 4.2 (9 Ratings)??3 Grabs Today. 3574 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Summer Shoes BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 30, 2009

Hearty-Ku; Jangan simpati padaku

Kehidupan ini memang penuh dengan duri
Jalanilah ia dengan kekuatan dalam diri
Dugaan sememangnya pahit
Tetapi hikmahnya penuh kemanisan...

Kadangkala rasa cam nak nangis
Tapi kena tahan
Agar orang lain tak simpati..
Bosannya hidup dengan pandangan simpati orang...
Boleh tak pandang aku seperti insan biasa...

Kehidupan aku memang penuh liku..
Tapi, ramai lagi yang berliku-liku kehidupannya
Hulurkan simpati pada mereka
Dan, benarkan aku jadi independent

Aku cuma seorang insan biasa
Takde ape yang luar biasa dalam diriku
Aku tetap makhluk Allah yang kerdil
Tapi itu bukan alasan untuk terus berteduh di bawah bayang2 orang lain

Pemergian kau banyak mengajar aku
Agar jangan terlalu berharap pada orang lain
Kerana manusia takkan kekal di sisi kita
Hanya Allah yang sentiasa dan kekal bersama kita...

Ya Allah, kuatkanlah semangat aku...kurniakan aku ketabahan dan ketenteraman dan ketenangan...
Ya Allah, ampunilah diriku yang banyak berbuat dosa padaMu....

0 comments: