? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.5 (13 Ratings)??3 Grabs Today. 18189 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Unreachable Star? ????? ?? ???Rating: 4.2 (9 Ratings)??3 Grabs Today. 3574 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Summer Shoes BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 1, 2009

Adakah Kau Lupa?


Saya dah lama tertarik hati pada lagu ni yang dialunkan oleh kumpulan nasyid tanah air, ALARM ME. Mesej yang disampaikan cukup membuatkan hati saya bersemangat dan berkobar-kobar untuk bermujahadah...Saya akui diri saya sering lupa dan lalai dalam mengingati setiap suruhan ilahi. Pertama kali saya dengar lagu ni ketika saya pergi ke sebuah kem islamik di luar kampus dua tiga tahun lepas. Tak tahan, berderai juga air mata saya mengenangkan kepayahan untuk mendaulatkan islam di muka bumi Allah...tapi, alih-alih kita sekarang tak menghargai langsung, langsung lupa akan kehebatan islam yang pernah dijulang di muka bumi Allah ni, sebaliknya kita menjulang kehebatan barat yang terang-terangan nak menghancurkan islam.*renung-renungkanlah*


0 comments: