? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.5 (13 Ratings)??3 Grabs Today. 18189 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Unreachable Star? ????? ?? ???Rating: 4.2 (9 Ratings)??3 Grabs Today. 3574 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Summer Shoes BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 10, 2009

Ni Jepun.

Bunga sakura yang putih dan suci...sejuknya.

Gunung Fuji dan proses geologi yang membentuk gunung ni, subhanallah.

Naper dengan Jepun?...Hehe, selain daripada Mekah, tempat yang paling saya nak p ialah Jepun...Huhu. Kenaper?...sebab kerana. Hehe, saya suker negara yang pernah menjajah Tanah Melayu ni, kenaper?, kerana saya suka la!...Merepek kata member baik saya. Saya pun tak tau kenaper saya suker dengan negara bernama Jepun ni,...hem mungkin dari kecik2 dah dididik tengok citer Otomen dan doraemon, dah besor sikit, tengok citer2 j-dorama pulak kat tv3, dah masuk U ni, belajar pulak pasal Tokyo(World City),...pasal tu lah kot. Biarlah cantik mana pun tempat lain di dunia ni...hatiku tetap nak ke Jepun...Oh Allah please bring me there!...~Kalaulah waktu SPM dulu ku tahu adanya RPKJ kat sini, for sure ku dah belajar betul2 lantas masuk RPKJ...tapi, ku pasrah dengan ketentuan ilahi, ku ditakdirkan belajar di Malaysia, alhamdulillah. Ku tahu ada hikmahnya~

0 comments: